Unilever doet voorzet

Unilever (gekend van oa Lipton, Ola, Knorr, …) heeft in zijn nieuw beleidsplan duurzame doeleinden gesteld tegen 2020. Volgens de grote baas is winst niet meer de enige doelstelling.

Unilever is een grote speler op de markt, dit krijgt ongetwijfeld navolging.  Zij zien (net als andere bedrijven die we als zieners kunnen bestempelen) duurzaamheid als een opportuniteit. 

Kritikasters kunnen natuurlijk verkondigen dat dit een marketingstunt is, dat zij als grote speler makkelijk spreken hebben, dat …

Ze hebben ten dele gelijk natuurlijk, maar als alle spelers op de markt hun verantwoordelijkheid zouden nemen, elk in de mate van het mogelijke, dán zijn we goed bezig!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: