Love is all – Roger Glover

Mijn allereerste televisieherinnering, dit liedje…   Mijn broer( die 8 jaar ouder is) die naar Avro’s toppop kijkt, met Ad Visser.  Ik als kleine uk die mee mag kijken.

Dit tekenfilmpje heeft een onuitwisbare indruk gegrifd in mijn geheugen.  Wat ben ik blij dat ik het onlangs via Youtube mocht terugvinden.  Al you need is love and understanding…

Mijn vraag is dan, leef jij vanuit liefde en begrip, of vanuit angst?  Om het met NLP termen (met name de metaprogramma’s) te zeggen, ben jij een matcher of een non-matcher.  …

Geef een reactie

