Interludium – Flip Kowlier

Mensen van mijn generatie (ik ben van 68, mei 68…) hebben het ooit gekend, het interludium, een stukje tussen televisieprogramma’s door.

Ik wil ook af en toe tussenstukjes plaatsen: grappige, ontroerende, plezante, schone.  Pareletjes waar ik iets mee heb, misschien ook met een boodschap (ik kan het niet laten…)

Coachen moet niet te zwaarwichtig te zijn, het mag/moet net als Transitie en MVO 2.0 plezant zijn, zo werkt het beter!

Om de koude dagen door te komen, een strandscène met Flip Kowlier:

Geef een reactie

